Kireçlenme Ne İyi Gelir

0 Comments

Kireçlenme, kemiklerin ucunda durum meydan kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye mirlayabilir. Bu yer vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çırefikar. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha zait görülür. Hassaten yoğun hamule haiz olmak üzere kavi fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, daha zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da omurga nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve mirparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Dolgunca bol su tüketin. Ab, eklemlere bindi sağlamlar. Bu yüzden her devir en azca 8 çamçak su derunmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, katık üzere ali kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Göveri ve semere tüketin. Kemik sağlamlığı derunin, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde hileınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti ali olan göveri ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin zait çalımı sonucunda idrarla yanında kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlamlığını arkalamak derunin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye üzere protein itibarıyla kibar bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla kibar olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını yararlı yönde etkiler. Yeşil çay derunin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde yararlı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik evetğu derunin, kemiklere bindi olabilir. Hassaten kireçlenmeden meydana gelen vecalara ve şteamülkinliğe de hayır gelir. Kaide kireçlenmesini azaltmak derunin yemeniz gerekenler; Yapılan fasılaştırmalara bakarak semere ve göveri itibarıyla kibar beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin yanık daşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak üzere sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seo Fiyatları https://googleharitailksira.name.tr/ http://hayvancilik.name.tr/ https://erzurumwebtasarimseo.name.tr/ https://aynasatinal.name.tr/ https://dogrucevap.name.tr/ IQos Heets instagram takipçi satın al
amasya escort bolu escort düzce escort edirne escort nevşehir escort nevşehir escort osmaniye escort puff bar türkiye
deneme bonusu veren siteler Puro Satın Al
hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink
puro satın al sigara satın al betsat casino bahis siteleri onwin bahigo betsat steroid satın al korsan taksi korsan taksi https://www.sohbetci.net.tr/
https://escortnova.com/